Monille suomalaisille tuttu puhelinbrändi HONOR kääntää uuden sivun historiassaan. Yli vuosikymmenen ajan markkinoilla toiminut yhtiö, joka nousi aikoinaan jopa yhdeksi Suomen suosituimmista, tuo nyt perinteikkään Numero-sarjansa nykypäivään tekoälyllä höystetyllä HONOR 400 -mallistolla.
Vuonna 2013 perustettu HONOR tuli nopeasti tunnetuksi brändinä, joka tarjosi nuorekkaan ja teknologisesti edistyneen vaihtoehdon vakiintuneille valmistajille. Suomessa yhtiön menestystarina oli poikkeuksellisen vahva, ja nyt tuo tarina saa jatkoa.
Suomalaisten suosikista kansainväliseksi vaikuttajaksi
HONOR:in menestys Suomessa ei ollut sattumaa. Brändi panosti näkyvyyteen voimakkaasti näyttävillä kampanjoilla ja tunnetuilla brändilähettiläillä, mikä yhdistettynä laitteiden tekniseen toteutukseen loi nopeasti uskollisen käyttäjäkunnan.
Parhaimmillaan HONOR saavutti Suomessa jopa 30 prosentin markkinaosuuden, mikä teki siitä yhden myydyimmistä puhelinmerkeistä. Suomen markkinan merkitystä alleviivaa se, että täältä saatua palautetta hyödynnettiin aktiivisesti myös laajemmin Euroopan ja kansainvälisen tuotekehityksen tukena.
Lue myös: Huawei Pura 80 -sarjan globaali julkaisu lähestyy
Numero-sarja brändin sydämenä
Alusta alkaen HONORin identiteetin ytimessä on ollut sen ikoninen numero-sarja. Mallit kuten HONOR 6, 7 ja 8 edustivat vuosittaista kehitystä ja toivat uusia, lippulaivatason ominaisuuksia laajemman yleisön saataville. Sarjasta muodostui brändin selkäranka, jonka kautta HONORin kasvutarinaa oli helppo seurata.
Nyt tämä perinne saa jatkoa, kun brändi esittelee uuden HONOR 400 -sarjan. Mallisto ei ainoastaan jatka numeroiden sarjaa, vaan se symboloi myös yhtiön matkaa sen ensiaskelista nykypäivän vaativiin tekoälypohjaisiin kokemuksiin.
Uudet HONOR 400 -mallit pyrkivät lunastamaan lupauksen brändistä, joka on onnistunut yhdistämään vankan perintönsä ja tulevaisuuden teknologian. Ne kertovat tarinaa yhtiöstä, joka on valmis aloittamaan uuden kasvun aikakauden.